خبرنگاران کرونا فروشگاههای ایتالیا را تعطیل کرد

به گزارش وبلاگ محتوا، تهران- خبرنگاران- نخست وزیر ایتالیا پس از رشد ناگهانی در شمار مبتلایان به کرونا و فوتی های ناشی از این ویروس، دستور تعطیلی همه فروشگاه ها در این کشور به جز داروخانه ها و فروشگاه های مواد غذایی را داد.

خبرنگاران کرونا فروشگاههای ایتالیا را تعطیل کرد

به گزارش خبرگزاری فرانسه، جوزپه کونته نخست وزیر ایتالیا گفت که همه فروشگاه ها، کافه ها و رستوران ها در این کشور به جز داروخانه ها و فروشگاه های مواد عذایی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل خواهد شد.

کونته که در یک سخنرانی تلویزیونی سخن می گفت به مردم ایتالیا وعده داد که امید خود را از دست ندهند، چراکه با وجود آنکه اکنون آمارهای مربوط به کرونا افزایشی است، تا چند هفته دیگر از شیوع آن جلوگیری خواهد شد.

به گزارش شبکه اسکای نیوز، مقام های بهداشت ایتالیا گفتند که در 24 ساعت گذشته 2 هزار و 313 نفر به آمار مبتلایان به کرونا افزوده شده و مجموع مبتلایان به 12 هزار و 462 نفر رسیده است.

همچنین روز گذشته در این کشور 196 نفر دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشتند و شمار فوتی های ناشی از کرونا به 827 نفر رسید.

پیشتر با دستور نخست وزیر ایتالیا همه مسابقات ورزشی در این کشور تعلیق شد.

بعد از ایتالیا، دیگر کشورهای اروپایی نیز با سرعت در حال ثبت مواردی از ابتلا به ویروس کرونا هستند؛ از جمله فرانسه که بیشترین میزان تلفات را پس از ایتالیا به خود اختصاص داده است. در این کشور تا به امروز 48 نفر جان باخته اند و 2 هزار و 281 نفر نیز به این ویروس مبتلا شده اند.

اسپانیا دیگر کشوری است که تعداد مبتلایان کرونا در آن بسرعت در حال افزایش است. بیش از 2 هزار و 262 نفر در این کشور به کووید-19 مبتلا شده اند و 54 نفر نیز جان باخته اند.

آلمان با تعداد مبتلایان بیشتر نسبت به اسپانیا، تلفات کمتری را ثبت کرده است. در انگلیس از 456 مبتلا به ویروس کرونا، تا کنون 8 نفر بر اثر ابتلا به این ویروس، جان خود را از دست داده اند. این در حالی است که در هلند از 503 نفر مبتلا، 5 تن فوت کرده اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کرونا فروشگاههای ایتالیا را تعطیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا فروشگاههای ایتالیا را تعطیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید