تساوی رئال مادرید مقابل الچه، توقف لیورپول در زمین نیوکاسل

به گزارش وبلاگ محتوا، خبرگزاری خبرنگاران- رئال مادرید در زمین الچه متوقف شد تا اتلتیکو مادرید فاصله قابل توجهی در صدر جدول ایجاد کند.

تساوی رئال مادرید مقابل الچه، توقف لیورپول در زمین نیوکاسل

به گزارش وبلاگ محتوا، رئال مادرید بعد از کسب پنج برد متوالی در لالیگا، بالاخره متوقف شد تا با 33 امتیاز از 16 بازی در رده دوم باقی بماند و با دو بازی بیشتر از اتلتیکو مادرید، اختلافی 2 امتیازی با این تیم داشته باشد. الچه هم با این تساوی به رده پانزدهم رسید. دقیقه `3 ارسال خوب لوکاس وازکز به داخل محوطه روی سر کروس فرود آمد اما ضربه این بازیکن با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه `10 ضربه پای چپ ریگونی از سمت راست محوطه رئال مادرید با واکنش کورتوا راهی کرنر شد. دقیقه `13 روی پاس کاسمیرو و ضربه والی پای راست خطرناک مارسلو، توپ با بدشانسی به تیر افقی دروازه برخورد کرد و برگشت.

دقیقه `20 بالاخره رئال مادرید به گل رسید؛ شلیک محکم و تماشایی آسنسیو از راه دور بار دیگر با بدشانسی به تیر افقی برخورد کرد و برگشت اما این بار لوکا مودریچ آنجا بود تا با ضربه سر توپ را به گل تبدیل کند. دقیقه `36 داور برخورد توپ با زانوی بازیکن الچه را پنالتی گرفت اما بعد از بازبینی VAR این تصمیم لغو شد. در نهایت نیمه اول این ملاقات با پیروزی 1-0 شاگردان زیدان به انتها رسید.

دقیقه `52 خطای کارواخال روی بازیکن الچه یک ضربه پنالتی به نفع این تیم همراه داشت؛ فیدل چاوز پشت توپ نهاده شد و با وجود تشخیص جهت درست کورتوا، توپ وارد دروازه شد. دقیقه `63 چرخش و ضربه خطرناک بویه به تیر عمودی دروازه رئال مادرید ساییده شد و به بیرون رفت. دقیقه `70 پاس قطری عالی کروس، کارواخال را داخل محوطه صاحب فرصتی ایده آل کرد اما ضربه پای چپ این بازیکن را دروازه بان الچه با واکنشی خوب دفع کرد. دقیقه `71 این بار روی ارسال خوب کارواخال، راموس پیش تاخته از چند قدمی صاحب موقعیت شد اما بادیا به خوبی جهت توپ را بست و ضربه کاپیتان مادریدی ها را دفع کرد.

دقیقه `77 ادن هازارد و فده والورده به جای لوکاس وازکز و تونی کروس وارد میدان شدند. دقیقه `87 وینیسیوس به جای آسنسیو وارد میدان شد تا شاید در دقایق باقی مانده نتیجه برای تیم زیدان عوض گردد. دقیقه `89 بنزما نتوانست روی ارسال عالی مودریچ اثر بگذارد و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت. در آخرین ثانیه های بازی هم ضربه ایستگاهی خطرناک وردو توسط کورتوا مهار شد تا بازی با تساوی 1-1 دو تیم به انتها برسد.

- لیورپول با از دست دادن دو امتیاز مهم خارج از خانه، کورس قهرمانی لیگ برتر را جذاب تر کرد. در مسابقه ای که آثار خستگی در پاهای بازیکنان لیورپول دیده می شد، نیوکاسل به تک امتیازی ارزشمند دست یافت. با این تساوی، لیورپول با 33 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به منچستریونایتد 30 امتیازی در صدر جدول نهاده شد و نیوکاسل هم ضمن 19 امتیازی شدن، به رده چهاردهم جدول صعود کرد.

نیوکاسل بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه 13 و روی حرکت ویلسون از گوشه سمت چپ فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه در دهانه دروازه با فابینیو برخورد کرد. در دقیقه 25 و روی پاس جیمز میلنر به ترنت الکساندر آرنولد که لیورپول می توانست گل اول را وارد دروازخ نیوکاسل کند، اما ضربه او از گوشه محوطه در اختیار دارلو نهاده شد. در اواخر نیمه اول و روی پاس بلند جوردن هندرسون لیورپول صاحب موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه حریف شد، اما ضربه محمد صلاح در موقعیتی بسیار خوب با عکس العمل فوق العاده دروازه بان نیوکاسل همراه شد. در دقایق به جامانده اتفاق خاصی رخ نداد و نیمه نخست کم هیجان با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

لیورپول نیمه دوم را هجومی شروع کرد و در دقیقه 53 بود که سادیو مانه روی پاس ترنت آرنولد می توانست گل اول لیورپول را وارد دروازه کند، اما ضربه او به تور کنار دروازه برخورد کرد. در دقیقه 65 بهترین فرصت گلزنی لیورپول از دست رفت. بابی فرمینو با حرکتی تماشایی محمد صلاح را صاحب فرصت گلزنی کرد، اما ضربه فنی و زمینی ستاره مصری در موقعیتی تک به تک با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقایقی بعد و این بار از روی ارسال کرنر از سمت راست بود که باز هم لیورپول صاحب فرصت شد، اما علیرغم خروج اشتباه دارلو، ضربه سر بابی فرمینو از کنار دروازه به بیرون رفت. اما بر خلاف جریان بازی و در دقیقه 78 این نیوکاسل بود که فاصله ای تا زدن گل اول نداشت، اما ضربه سر ریچی روی ارسال کلارک با عکس العمل تماشایی آلیسون بکر همراه شد.

لحطاتی بعد و روی اشتباه عجیب دارلو بود که سادیو مانه به صورت اتفاقی می توانست دروازه را باز کند، اما مدافعان توپ را دور کردند. در دقیقه 88 لیورپول با ضربه سر بابی فرمینو فاصله ای تا زدن گل اول نداشت، اما دارلو باز هم با واکنشی تماشایی دروازه را نجات داد. در ادامه کوشش لیورپول برای زدن گل فزونی نتیجه نداشت و در نهایت این ملاقات با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

منبع: خبرگزاری آریا

به "تساوی رئال مادرید مقابل الچه، توقف لیورپول در زمین نیوکاسل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی رئال مادرید مقابل الچه، توقف لیورپول در زمین نیوکاسل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید