حیدری راد: با بدشانسی شکست خوردیم، صعودمان سخت شده است

به گزارش وبلاگ محتوا به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، در ادامه بازی های هندبال قهرمانی اروپا تیم دینامو بخارست رومانی که سعید حیدری راد، دروازه بان و سید علیرضا موسوی، خط زن ایرانی را در اختیار دارد شب گذشته در هفته نهم رقابت های یورو لیگ خارج از خانه به مصاف تیم نیمس نماینده کشور فرانسه رفت.

حیدری راد: با بدشانسی شکست خوردیم، صعودمان سخت شده است

در انتها این مسابقه، تیم دینامو بازی را با نتیجه 32 بر 29 واگذار و با دست خالی فرانسه را ترک کرد.

دینامو در نیمه نخست با نتیجه 15 بر 14 متحمل شکست شد. در آغاز نیمه دوم درخشش حیدری راد در چارچوب دروازه دینامو باعث شد که این تیم برای لحظاتی نبض بازی را در دست گیرد و با یک گل از نیمس جلو بیافتد اما در انتها یاران حیدری راد با بد شانسی بازی را با نتیجه 32 بر 29 به میزبان واگذار کردند.

در این مسابقه جذاب و پایاپای، حیدری راد در دروازه دینامو با وجود شکست، شب خوبی را پشت سر گذاشت و پیروز شد 10 مهار توپ را به ثبت برساند.

موسوی نیز در خط دفاعی به تیمش یاری کرد و با دریافت کارت زرد و یک گل در این بازی به همراه حیدری نتوانست مانع از شکست دینامو در بازی حساس رقابت های هندبال قهرمانی اروپا گردد.

یاران حیدری راد با شکست مقابل نیمس با همان پنج امتیاز در رده پنجم جدول 6 تیمی گروه B باقی ماندند، نماینده فرانسه نیز با این پیروزی کماکان صدرنشین به کار خود ادامه می دهد.

از هر گروه چهار تیم به مرحله بعدی صعود می نماید و دینامو تا انتها این مرحله دو بازی دیگر پیش رو دارد. آنها روز آدینه 8 اسفند از ساعت 23:15 مقابل اسپورتینگ بازی خواهند کرد و در آخرین بازی مقابل تاتران اسلواکی صف آرایی می نمایند که چندی پیش در خانه این تیم را شکست دادند.

دروازه بان تیم ملی هندبال و باشگاه دینامو بخارست رومانی پس از شکست مقابل نیمس پیرامون این مسابقه گفت: بازی خوبی را انجام دادیم. حق ما شکست نبود، نیمس از شرایط میزبانی استفاده کرد و داوری هم به یاری این تیم آمد تا در یک بازی جذاب و دیدنی بازی را واگذار کنیم.

حیدری راد اضافه کرد: فکر می کنم یکی از بهترین بازی های این فصل خود را در یورو لیگ اروپا انجام دادیم و امشب فقط با بد شانسی و سوت های اشتباه داوری بازی را به حریف واگذار کردیم.

دروازه بان دینامو در انتها گفت: شرایط برای صعود به مرحله بعد کمی سخت شده اما هنوز دو بازی دیگر در پیش رو داریم و کوشش خواهیم کرد تا به جمع 16 تیم راه یابیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حیدری راد: با بدشانسی شکست خوردیم، صعودمان سخت شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حیدری راد: با بدشانسی شکست خوردیم، صعودمان سخت شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید