تا حالا شاهد چنین بحرانی نبودیم، همه چیز به خاطر کرونا تغییر کرد

به گزارش وبلاگ محتوا، یواخیم لوو که کشورش مثل خیلی از کشورهای دیگر درگیر مبارزه با ویروس کرونا شده است در این مورد به اسکای اسپورت گفت: دنیا به خاطر کرونا شبیه به آتش سوزی گسترده و فراگیر شده که دامنه آن هر لحظه در حال افزایش است. زمین الان از خودش در برابر کسانی که فکر می نمایند در هر حالتی می توانند دست به هر کار بزنند و هر کوچک بزرگی را می توانند انجام دهند مقاومت نشان می دهد.

تا حالا شاهد چنین بحرانی نبودیم، همه چیز به خاطر کرونا تغییر کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان ادامه داد: برای بسیاری دیگر درد کشیدن دیگر انسان ها اهمیتی ندارد. همه دیدید که در استرالیا چه آتش سوزی راه افتاد و در آفریقا هم ویروس ابولا جه بلایی سر مردم آورد اما به نظر می رسد که بسیاری به این حوادث اهمیتی نمی دهند چرا که مدتهاست که دیگر درد کشیدن مردم برای بسیاری اهمیتی ندارد.

لوو در ادامه صحبت هایش اعلام کرد: الان با یک ویروسی روبرو هستیم که همه دنیا را درگیر نموده است. همه ترس ابتلای خود، خانواده و دوستان شان را دارند. تا الان شاهد چنین بحرانی با این حجم نبوده ایم. این شرایط باید باعث گردد تا در توزیع عادلانه ثروت فکر گردد و مردم همدردی بیشتری از خود نشان دهند.

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان به تغییرات ناشی از این ویروس در دنیای فوتبال اشاره نمود و گفت: چند هفته پیش حضور در یورو 2020 را در سر داشتیم اما الان همه چیز به خاطر کرونا تغییر نموده است. اولویت ها و توجه این روزها متوجه کرونا است و امیدوار هستیم که با همکاری هم این ویروس از بین رود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تا حالا شاهد چنین بحرانی نبودیم، همه چیز به خاطر کرونا تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا حالا شاهد چنین بحرانی نبودیم، همه چیز به خاطر کرونا تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید