بازارخرید میوه شب یلدای همدانی ها رونق گرفته است

به گزارش وبلاگ محتوا، خبرنگاران/همدان رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان همدان گفت: مردم منتظر نزدیک شدن به یلدا بودند و با نزدیک شدن به یلدا خرید میوه مردم بهتر شده و رونق گرفته است.

بازارخرید میوه شب یلدای همدانی ها رونق گرفته است

رضا البرزی در گفت و گو با وبلاگ محتوا با بیان اینکه امروز بیشتر میوه های میدان بار همدان به فروش رفت، اضافه کرد: در سطح میدان بار خرید میوه خیلی خوب بوده و مغازه ها و خرده فروشان میوه بیشتر میوه ها و تره بار میدان بار را امروز خرید کردند که این امر نشان از خرید خوب مردم دارد.

وی با بیان اینکه هندوانه از خرید خوبی برخوردار بوده و امروز تقریبا بار هندوانه سطح میدان بار تمام شده و به سطح شهر رفته است ،اظهار کرد: با توصیه هایی که در روزهای گذشته نسبت به خرید تدریجی شب یلدا به وسیله مردم داشته ایم بیشتر مردم خرید خود را به تدریج انجام داده و به روز آخر موکول نکرده اند.

البرزی با اشاره به اینکه در روز آخر بیشتر مردم معمولا خرید انار و هندوانه خود را انجام می دهند یاد آور شد:در حال حاضر قیمت میوه در بازار همدان تقریبا ثابت بوده و افزایش آنچنانی نداشته است.

وی ادامه داد: مسئله ای در عرضه و توزیع میوه و تره بار وجود ندارد و طبق مصوبه تنظیم بازار 9نقطه در سطح شهر همدان به عرضه مستقیم میوه و تره بار اختصاص داده شده که اتحادیه تعاون روستایی مباشر این طرح بوده و از اعضا صنف میوه و تره بار نیز توزیع میوه را بر عهده دارند.

وی بعلاوه گفت: قیمت هندوانه در حال حاضر در دو نوع در سطح بازار در حال توزیع بوده که هندوانه انباری سردخانه ای با قیمت پایین تری کیلویی بین 5 تا 6 هزار تومان و هندوانه تازه میناب از 8 تا 10 تومان به فروش می رسد.

البرزی بعلاوه با بیان اینکه متاسفانه کیفیت انار سال جاری پایین بوده و انار خوب خیلی کم در سطح بازار وجود دارد یاد آور شد: در حال حاضر انار خوب مربوط به کاشمر با قیمت کیلویی 35 تا 40 هزار تومان قابل عرضه در بازار است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر انار در بازار همدان بر اساس کیفیت از 15 تا 40هزار تومان به فروش می رسد توضیح داد: میوه مرکبات سال جاری باکیفیت خوب و عالی در بازار بسیار موجود بوده و دارای قیمت مناسبی است و با قیمت 10 تا 15 هزار تومان پرتقال و نارنگی در بازار در حال عرضه به مشتری است ضمن اینکه پرتقال و نارنگی جنوب از 20 تا 30 هزار تومان برای عرضه به مشتری قیمت گذاری شده است .

البرزی با تاکید بر اینکه هیچ گونه کمبود میوه در بازار همدان وجود ندارد و با بار فراوانی هم که وارد شهر شده بود قیمت ها به ثبات رسیده و درحال توزیع است، اعلام کرد: بازرسان در سطح بازار حضور دارند و با نظارت خوب و مستمری که در حال اجرا بوده قیمت ها کنترل می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بازارخرید میوه شب یلدای همدانی ها رونق گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازارخرید میوه شب یلدای همدانی ها رونق گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید