الجی در نیمه نخست سال 2021 از سه تلفن هوشمند رونمایی خواهد

به گزارش وبلاگ محتوا، ال جی در نیمه نخست سال 2021 از سه تلفن هوشمند رونمایی خواهد نمود که حالا خبرگزاری ETNews اطلاعات تازه ای را درباره آن ها فاش نموده است.

الجی در نیمه نخست سال 2021 از سه تلفن هوشمند رونمایی خواهد

به گزارش وبلاگ محتوا به نقل از جی اس ام،ال جی در کوشش برای احیای کسب و کار تلفن های هوشمند خود حداقل با سه محصول کلیدی وارد سال 2021 می گردد. بر اساس جدیدترین گزارش خبرگزاری کره ای ETNews، این شرکت در نیمه نخست سال آینده میلادی از یک موبایل مالی، یک موبایل رول شونده و یک پرچمدار عادی رونمایی خواهد نمود.

موبایل رول شونده ال جی که از آن با نام LG Rollable یاد می گردد نمایشگری 6.8 اینچی خواهد داشت که می تواند تا 7.4 اینچ بسط یابد. این افزایش شاید آن قدرها زیاد به نظر نرسد، ولی طراحی دستگاه چیزی است که آن را جذاب می نماید و ظاهرا بخشی از مسائل گوشی های تاشو را مرتفع خواهد ساخت. LG Rollable انگار از موبایل های تاشو ظریف تر و سبک تر خواهد بود، و در عین حال چین خوردگی و ردِ تا نخواهد داشت.

اگر ال جی به برنامه احتمالی اعلام شده برای عرضه این گوشی رول شونده در ماه مارس 2021 پایبند بماند، این محصول به نخستین تلفن هوشمند رول شونده جهان از سوی یکی از بازیگران عظیم بازار تبدیل می گردد. پیش تر اوپو هم از گوشی جدیدی با طراحی رول شونده رونمایی نموده بود ولی در نهایت گفت که آن را روانه بازار مصرفی نمی نماید.

طراحی عجیب و غریب LG Rollable می تواند برای بسیاری از هواداران این شرکت بیگانه باشد، برای همین کره ای ها قصد دارند تا رضایت هواداران سنتی خود را با دستگاه دیگری جلب نمایند. LG Rainbow اولین پرچمدار ال جی در سال 2021 خواهد بود که ظاهری شبیه LG Velvet خواهد داشت اما در اصل جای خالی LG V70 را پر می نماید. گفته شده که این گوشی از چیپست اسنپدراگون 888 بهره می برد و از قلم Wacom پشتیبانی می نماید. اگر سامسونگ سال جاری نسل جدیدی از سری گلکسی نوت را عرضه نکند، این خانواده می تواند بازار را در دست بگیرد و گزینه جذابی برای هواداران قلم باشد. انتظار داریم این گوشی را در ماه مارس 2021 ببینیم.

در نهایت، تلفن هوشمند خوش قیمتی به نام LG Q83 در راه است که از 5G پشتیبانی می نماید و احتمالا در نیمه اول 2021 از راه می رسد. این گوشی شاید به اندازه دو محصول دیگر ال جی جذاب نباشد، ولی نسل پنجم ارتباطات را در اختیار کسانی قرار می دهد که نمی خواهند برای دسترسی به 5G زیاد هزینه نمایند. فعلا تاریخ عرضه مشخصی برای این تلفن هوشمند اعلام نشده است.

منبع: جام جم آنلاین

به "الجی در نیمه نخست سال 2021 از سه تلفن هوشمند رونمایی خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الجی در نیمه نخست سال 2021 از سه تلفن هوشمند رونمایی خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید