احتمال ثبت نام مجرد های بالای 25 سال در نهضت ملی مسکن

به گزارش وبلاگ محتوا، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از احتمال ثبت نام مجرد های بالای 25 سال در سامانه طرح نهضت ملی مسکن از اواخر دی ماه خبر داد.

احتمال ثبت نام مجرد های بالای 25 سال در نهضت ملی مسکن

به گزارش ایرنا، عبدالجلال ایری در شرح نشست روز یکشنبه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به وبلاگ محتوا گفت: طرح اصلاح قانون مهندسی و کنترل ساختمان در نشست امروز در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد این طرح برای بررسی بیشتر به کمیته نظام های فنی، اجرایی و مهندسی کمیسیون فرستاده شود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس یازدهم افزود: در دومین دستور جلسه، مسوولان جمعیت هلال احمر درباره اقداماتشان در منطقه زلزله زده اندیکا در خوزستان گزارش دادند. براساس گزارش ارائه شده، در حال حاضر فرایند احداث و بازسازی واحد های مسکونی در جریان بوده و پیشرفت فیزیکی آن ها حدود 40 الی 50 درصد ارزیابی می شود.

ایری با بیان اینکه مطالبات مردم افزایش مراکز خدمات رفاهی، احداث مراکز بهداشتی و ترمیم و بهبود راه ها و معابر است، شرح داد: در بازدید روز گذشته رییس جمعیت هلال احمر از این منطقه، او در جریان شرایط امدادرسانی به مردم قرار گرفت. اما با توجه به فرار رسیدن فصل سرما و شیوع ویروس جهش یافته کرونا، باید این مجموعه و سایر نهاد های خدمات رسان، به موضوع بهداشتی و سلامتی مردم توجه بیشتری کنند و سریع تر بازسازی معابر و جاده های منتهی به این منطقه اقدام شود.

وی درباره استماع گزارش، معاون شهرسازی وزارت راه درباره عملیات ساخت خانه های طرح نهضت ملی مسکن به عنوان سومین دستور جلسه امروز گفت: بر اساس گزارش وی هم اکنون بیش از 2 میلیون 350 هزار خانوار در 721 شهر مشمول این طرح ثبت نام کرده اند. از طرفی متاسفانه در 660 شهر دیگر به دلیل عدم تامین زمین، هنوز امکان ثبت نام وجود ندارد.

وی با اشاره به پیشنهاد ثبت نام مجرد های بالای 25 سال در سامانه طرح نهضت ملی مسکن به وزیر راه و شهرسازی، گفت: در این طرح، شرط تحویل واحد های مسکونی به مجردها، تاهل بوده و در صورتی که ازدواج نکنند، تمامی قیمت ها اعم از زمین، پروانه، مالیات و ... برای آن ها به روز و به صورت کارشناسی محاسبه خواهد شد. به گفته وی احتمالا ثبت نام مجرد ها از اواخر دی در سامانه طرح نهضت ملی مسکن فراهم خواهد شد.

منبع: فرارو

به "احتمال ثبت نام مجرد های بالای 25 سال در نهضت ملی مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال ثبت نام مجرد های بالای 25 سال در نهضت ملی مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید