فردا آخرین مهلت ویلموتس در مراکش، افشای بند جدیدی از قرارداد

به گزارش وبلاگ محتوا، مارک ویلموتس سرمربی پیشین و جنجالی تیم ملی فوتبال ایران که پرونده شکایتش از فدراسیون فوتبال کشورمان هنوز باز است، چند ماه پیش به عنوان سرمربی تیم فوتبال رجا کازابلانکا مراکش انتخاب شد.

فردا آخرین مهلت ویلموتس در مراکش، افشای بند جدیدی از قرارداد

ویلموتس در این تیم مراکشی نتوانسته انتظارات را برآورده کند و تیمش در رده دوم جدول لیگ این کشور واقع شده است. ضمن اینکه رجا در فینال مسابقات جام باشگاه های آفریقا با قبول شکست برابر الاهلی مصر از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند.

این مسائل باعث بالا گرفتن نقدها از مربی بلژیکی و رئیس باشگاه رجا شده است. در این ارتباط روز گذشته جلسه ای در باشگاه برگزار شده و ظاهراً آخرین فرصت به ویلموتس برای نتیجه گیری در بازی حساس روز یکشنبه برابر تیم رباط داده شده است.

صفحه توییتری RAJA Inside که یکی از رسانه های نزدیک به باشگاه رجا است، در این خصوص اطلاع داد که ال کلاسیکو روز یکشنبه برابر رباط می تواند آخرین بازی ویلموتس به عنوان سرمربی رجا باشد. در جلسه ای که روز گذشته برگزار شده بعضی موضوعات مورد بحث و آنالیز قرار گرفته و رئیس باشگاه رجا آخرین فرصت را به ویلموتس داده است.

از سوی دیگر لسعد الچابی مربی تونسی که سابقه راهنمایی تیم رجا را برای مدت کوتاه دارد، به شدت به ویلموتس حمله و بخشی از قرارداد این مربی را فاش کرد.

لسعد در یک گفتگوی رادیویی مدعی شد ویلموتس در قراردادش ذکر نموده است که در صورت اخراج و یا فسخ قراردادش، معادل 4 ماه از حقوقش را به عنوان غرامت دریافت کند.

وی بعلاوه گفت: در قرارداد ویلموتس هیچ چیز ورزشی وجود ندارد بلکه قرارداد این مربی کاملاً مادی است. اخراج ویلموتس به این معناست که رجا باید 4 ماه حقوقش را خسارت بدهد. اگر باشگاه رجا بازیکنی را به یک تیم اروپایی بفروشد، 10 درصد از سهم این قرارداد به ویلموتس می رسد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فردا آخرین مهلت ویلموتس در مراکش، افشای بند جدیدی از قرارداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا آخرین مهلت ویلموتس در مراکش، افشای بند جدیدی از قرارداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید