انصارالله: انگلیس شریک جنایات عربستان در یمن است

به گزارش وبلاگ محتوا، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در واکنش به استقرار نیروهای نظامی انگلیس در خاک عربستان گفت، انگلیس در حمله ائتلاف عربی تحت رهبری ریاض به یمن شریک است.

انصارالله: انگلیس شریک جنایات عربستان در یمن است

به نقل از سایت المیادین، علی القحوم، عضو دفتر سیاسی انصارالله گفت، حمایت انگلیس از عربستان تاییدی بر مشارکتش در جنگ علیه یمن است. عربستان باید بداند هیچ کس هر چقدر هم حمایت کند، برایش سودی نخواهد داشت.

این اظهارات در حالی مطرح می گردد که روزنامه ایندیپندنت انگلیس از استقرار نیروهای نظامی این کشور در خاک عربستان برای دفاع از میادین نفتی اطلاع داد.

به نوشته این روزنامه، یاری های انگلیس شامل استقرار سامانه رادار نظامی پیشرفته برای شناسایی پهپادها و اعزام یگان های نظامی برای حفاظت از میادین نفتی است.

وزارت دفاع انگلیس این اقدام را توجیه و اعلام نمود که میادین نفتی یادشده، زیرساخت های مالی حیاتی محسوب می شوند و لازم بود که تفنگداران توپخانه سلطنتی برای یاری به محافظت آن ها در برابر حملات پهپادی به کار گرفته شوند.

پیش از این محمد عبدالسلام، رئیس هیئت مذاکرات صنعا تاکید نمود، برقراری صلح مستلزم توقف حمله به یمن و بعد هم لغو محاصره این کشور است. هیچ سلاحی چه آمریکایی، انگلیسی و نه هیچ قدرت قادر دیگری نمی تواند چتر حمایتی برای نظام عربستان باشد. باید حملات متوقف و محاصره یمن لغو گردد تا عربستان امنیت خود را بازیابد.

جنگنده های ائتلاف سعودی روز آدینه بیش از 50 بار صنعا و دو استان عمران و حدیده را هدف گرفتند.

همزمان معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی اعلام نمود، هزاران وفادار در اردوگاه های مزدوران فقط منتظر یک اشاره صنعا برای انجام ماموریتی هستند که به آنها محول شده است. این اشاره در زمان مناسب انجام خواهد شد.

26 نوامبر 176 تن از افسران و نیروهای تیپ ششم گارد مرزی وابسته به ائتلاف سعودی و نیروهای دولت مستعفی یمن به نیروهای دولت نجات ملی پیوستند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "انصارالله: انگلیس شریک جنایات عربستان در یمن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصارالله: انگلیس شریک جنایات عربستان در یمن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید