نجات 7 کوهنورد از ارتفاعات دیزین

به گزارش وبلاگ محتوا، سخنگوی جمعیت هلال احمر از نجات 7 تن از یک تیم10 نفره کوهنوردی در ازتفاعات دیزین اطلاع داد و اظهار داشت که جستجو برای یافتن سه نفر دیگر همچنان ادامه دارد.

نجات 7 کوهنورد از ارتفاعات دیزین

محمد حسن قوسیان در گفت وگو با وبلاگ محتوا گفت: حوالی ساعت 18:25 امروز نجشنبه 25 آذرماه گزارشی مبنی بر سقوط یک نفر در منطقه دیزین به مرکز کنترل مدیریت و هماهنگی عملیات هلال احمر استان البرز اعلام شد.

وی ادامه داد: در اولین فرصت دو تیم امداد و نجات را از پایگاه شهرستانک به منطقه اعلام شده، اعزام کردیم که پس از اعزام و ارزیابی های اولیه معین شد کوهنورد سقوط نموده به همراه 9 نفر دیگر مشغول طبیعت گردی بودند. تیم های عملیاتی، 7 نفر را سالم پیدا کردند و با یاری عوامل محلی به منطقه امن منتقل شدند.

قوسیان افزود: طبق گفته همراهان، حال مصدوم مساعد نبوده و دو نفر دیگر نیز مصدوم را همراهی می نمایند و به همین علت علاوه بر دو تیم اعزامی، یک تیم پشتیبانی نیز به منطقه اعزام و در مجموع سه تیم عملیاتی برای امداد رسانی فرد سقوط نموده به ارتفاعات دیزین صعود کردند.

وی توضیح داد: عملیات جستجو و نجات همچنان ادامه دارد و تیم های عملیاتی در کوشش هستند تا افراد به جای مانده را پیدا نموده و به تنها مصدوم حادثه امداد رسانی نمایند که پس از کسب اطلاعات لازم از تیم های اعزامی، جزئیات اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نجات 7 کوهنورد از ارتفاعات دیزین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات 7 کوهنورد از ارتفاعات دیزین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید