خبرنگاران آتش نشانان قزوینی در روز طبیعت در نقاط پرتردد مستقر هستند

به گزارش وبلاگ محتوا، قزوین- خبرنگاران- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: هشت اکیپ عملیاتی از آتش نشانان قزوینی همزمان با روز طبیعت در نقاط پرتردد شهر مستقر هستند.

خبرنگاران آتش نشانان قزوینی در روز طبیعت در نقاط پرتردد مستقر هستند

قدیر موسی خانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ محتوا اضافه کرد: براساس ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا هرگونه تجمع و دور همی در 13 فروردین روز طبیعت در بوستان ها و تفرجگاه های شهر ممنوع خواهد بود.

وی با اشاره به ضرورت رعایت توصیه ها و پروتکل های بهداشتی و پرهیز از تجمعات، گفت: در شرایط فعلی با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از چرخه گسترش این بیماری انتظار می رود که شهروندان همانند سال گذشته از تجمع در دامان طبیعت و فضاهای سبز خودداری کنند.

موسی خانی اضافه کرد: آتش نشانی قزوین براساس وظیفه ذاتی خود در راستای کاهش حوادث و امداد رسانی به شهروندان تعمیدات لازم را در مبادی ورودی و خروجی شهر و محل های مورد نظر اندیشیده است.

این مسوول شرح داد: به همین منظور علاوه بر هشت ایستگاه آتش نشانی در سطح شهر اکیپ های سیار در قالب 25 نفر از آتش نشانان قزوینی به صورت آماده باش آماده خدمت رسانی به شهروندان خواهند بود.

موسی خانی خاطر نشان کرد: هم اکنون به مناسبت روز طبیعت و بازگشت مسافران نوروزی و لزوم حفظ آمادگی کامل برای خدمت رسانی به شهروندان گروه های عملیاتی امداد و نجات و اطفاء حریق درهمه مناطق شهرحضور دارند.

وی از شهروندان خواست در صورت بروز هر گونه آتش سوزی و حریق از محل حادثه فاصله گرفته و ضمن حفظ خونسردی با سامانه 125 تماس حاصل کنند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین اضافه کرد: در صورت روشن کردن آتش نسبت به اطفاء آن با خاک و آب اقدام کرده و از روشن کردن آتش در کنار درختان و دکل های فشار برق خودداری کنند.

آتش نشانی قزوین دارای هشت ایستگاه ثابت و یک ایستگاه سیار در محدوده بازار است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران آتش نشانان قزوینی در روز طبیعت در نقاط پرتردد مستقر هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آتش نشانان قزوینی در روز طبیعت در نقاط پرتردد مستقر هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید