حضور آژانس ادبی و ترجمه پل در برنامه ادبیات اکراین و نمایشگاه کتاب بولونیا

به گزارش وبلاگ محتوا ، آژانس ادبی و ترجمه پل برای گفت وگو و مذاکره با 24 موسسه انتشاراتی از کشور اکراین در برنامه ادبیات اکراین 2021 حاضر می گردد.

حضور آژانس ادبی و ترجمه پل در برنامه ادبیات اکراین و نمایشگاه کتاب بولونیا

این برنامه به صورت بین المللی و با حضور 33 ناشر از کشور اکراین و 34 ناشر و آژانس ادبی از دیگر کشورها در تاریخ 5-7 ماه جولای(14-16 تیرماه) برگزار خواهد شد.

آژانس ادبی پل با هدف معرفی ظرفیت ها و توانمندی های بازار نشر ایران به ناشران اکراینی و همچنین معرفی بیش از 200 عنوان از آثار برتر ایرانی برای ترغیب ناشران اکراینی برای ترجمه و نشر آن ها در اکراین از طریق تبادلات حق نشر، در این برنامه شرکت خواهد کرد.

آژانس ادبی پل در تعامل و همکاری با ناشران اکراینی پیروز به واگذاری حق نشر چهار عنوان کتاب ایرانی به ناشران اکراینی در سال گذشته شده است.

آژانس ادبی و ترجمه پل در راستای فعالیت های خود برای معرفی آثار ارزنده ایرانی در عرصه های بین المللی نشر، به ویژه نمایشگاه های کتاب، در نمایشگاه بین المللی کتاب بولونیا شرکت کرد.

این نمایشگاه که معتبرترین نمایشگاه کتاب جهان در حوزه کتاب کودک و تصویرگری است، پنجاه و هفتمین دوره خود را به صورت مجازی از 24 تا 27 خرداد ماه تجربه کرد. دراین دوره بیش از 500 ناشر و آژانس ادبی شرکت کردند و بیش از 20 هزار عنوان کتاب برای تبادل رایت در معرض نمایش و معرفی قرار گرفت.

سهم کتاب های ایرانی در این نمایشگاه 250 عنوان کتاب در موضوع کودک و نوجوان بود که از سوی آژانس ادبی پل، 84 عنوان، موسسه خانه کتاب،55 عنوان، آژانس ادبی کیا، 49 عنوان، انتشارات کانون،12 عنوان و انتشارات افق،50عنوان در بخش حق نشر نمایشگاه معرفی شدند.

بخش حق نشر این نمایشگاه تا ماه آگوست(مرداد ماه) فعال خواهد بود و ناشران و آژانس های ادبی شرکت کننده فرصت خواهند داشت به مذاکرات و تعامل برای تبادلات رایت کتاب ها ادامه دهند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "حضور آژانس ادبی و ترجمه پل در برنامه ادبیات اکراین و نمایشگاه کتاب بولونیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور آژانس ادبی و ترجمه پل در برنامه ادبیات اکراین و نمایشگاه کتاب بولونیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید