تحقیر و مسخره سحر قریشی ، رشیدپور مرا ادب کرد !

به گزارش وبلاگ محتوا، خبرنگاران:ویدیو صحبت های جالبی که سحر قریشی بازیگر زن مشهور درباره رضا رشیدپور مجری مشهور صدا و سیما می نماید.

تحقیر و مسخره سحر قریشی ، رشیدپور مرا ادب کرد !

سحر قریشی چند سال پیش در برنامه دید در شب رضا رشیدپور شرکت کرد. به جرات می توان جنجالی ترین برنامه تبادل نظر محور با سحر قریشی در تاریخ سینمای ایران دانست. رضا رشیدپور ، سحر قریشی را در آن برنامه کوچک کرد و با طرح سوال ها وچالش هایی کم سوادی بازیگران را به رخ کشید. و در نهایت سکانس ها و بخش هایی از برنامه را که مهمان برنامه (سحر قریشی) درخواست نموده بود پاک گردد را پاک نکرد و بدین ترتیب یک برنامه جنجالی تدارک دید که در آن سحر قریشی تحقیر و مسخره مردم شد. رضا رشیدپور با آن برنامه خیلی اوج گرفت و مدتی بعد دوباره به تلویزیون برگشت !

زندگی جنجالی سحر قریشی

حقیقت این است که بر خلاف گفته های سحر قریشی بعد از آن مصاحبه صندلی او در نزد هنرمندان سقوط کرد و دشمنان او بیشتر شد. سحر قریشی از دوستانی حرف می زند که فکر می نموده با او دوست هستند و در اصل می خواستند به او ضربه بزنند و مسائل شخصی زندگی او را به دیگران انتقال می دادند، مسائلی که از سر دوستی با آنها در میان می گذاشته است. قریشی یکی از بازیگران زنی است که ادعا دارد به خاطر زیبایی و محبوبیتش دشمنان زیادی دارد و البته جالب است بدانید سحر قریشی فعالیت بسیار کمی در شبکه های اجتماعی دارد با اینکه فالوورهای او بسیار زیاد است.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا

به "تحقیر و مسخره سحر قریشی ، رشیدپور مرا ادب کرد !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقیر و مسخره سحر قریشی ، رشیدپور مرا ادب کرد !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید